over MB ontwerpt

My photo
Met de naam 'MB ontwerpt' heb ik uiting willen geven aan mijn ambitie in de grafische richting. Het is voor mij meer geworden dan vrije tijdsbesteding. 'MB ontwerpt' is als het ware een uitroep van enthousiasme en soms nog van verbazing: "hoera, Marjan ontwerpt!" Sinds december 2005 krijgt mijn weblog vorm en kleur. Wanneer je klikt op een afbeelding zie je in veel gevallen een wat grotere versie. Wil je meer zien, ga dan naar het archief, onderaan de pagina of klik rechts beneden op 'older posts'. Daar vind je ook links naar weblogs van anderen, bijvoorbeeld die van mijn partner, Wout. Voel je vrij om opmerkingen te plaatsen bij de posts. Dat doe je door onder de post op 'comments' te klikken. Ook kun je hier opmerkingen van anderen lezen. Kijk op je gemak rond en... ik zou het leuk vinden als je nog eens terug komt!

9.4.06

A4-tje in Indesign

Al eerder heb ik op mijn blog foto's en een afbeelding gepost van mijn Vespa.
Ik vind mijn scooter zo fotogeniek, dat ik er nog maar een postje aan besteed. Dit keer is het mijn inzending voor de volgende Wesp, het kwartaalblad van Vespa Scooterclub Nederland. In het artikel kun je lezen dat mijn scooter tijdelijk in een etalage van een herenmodezaak staat te pronken.
Aangezien mijn vader de Vespa-godfather van onze familie is en hij degene is die onze scooters nog wel eens ter beschikking stelt voor dergelijke acties, heet het artikel: Bert's Vespa uitleenservice.



Foto's bewerkt in Photoshop, tekst getypt in Word en vervolgens tekst en afbeeldingen opgemaakt in Indesign.

En zo is het artikel vervolgens geplaatst in het tweede nummer van 2006 van het ledenblad van de Federatie van Vespa Scooterclubs in Nederland.

No comments:

archief

eXTReMe Tracker